måndag 24 oktober 2011

Titthål

Vad konstigt det blir när vanor och rutiner bryts. Som nattarbetande är man ju van att få sina timmars sömn - och när väckarklockan ringer tidigare än brukligt - då blir det kaos.

Idag hade jag ett läkarbesök inbokat kl 10.30 vilket innebar att jag fick bara 4 timmars sömn - vilket är alldeles för litet. Som kompestion sov jag sen hela eftermiddagen och fick inget vettigt gjort. Konstig känsla!!
Och ändå känner man sig inte ett dugg piggare.

Hursomhest - nu är det i alla fall bestämt att det blir titthålsoperation av mitt knä. Ingen tvekan. Bara att ställa sig i kö och vänta på sin tur. Läkaren skulle försöka påskynda processen och göra allt i sin makt för att korta på väntetiden. Snäll doktor!!
Sen väntar en tid av återhämtning och förmodligen ska allt vara i sin ordning till sommaren. Gissa om jag längtar !! Förhoppningsvis kan vi då få några riktigt sköna dagar uppe till fjälls igen - har abstinens!!!


Lapporten och Torne träsk - sommaren 2009

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar