söndag 9 oktober 2011

Filmtajm

Känns som jag sovit de senaste 2 dygnen - kroppen har verkligen gått på sparlåga. Är inte säker på att förkylningen blivit bättre av sömnen - men antar att situationen skulle varit sämre om jag inte vilat.
På det hela taget var det nog vad jag behövde - och fortfarande behöver.

Var förbi videobutiken (säger man fortfarande video??) igår och lånade inte mindre än 6 filmer. Passar bra när man ändå är förkyld och liggande. Fyra av dem är i serien om Irene Huss - gillar verkligen henne - och just nu ligger jag i soffan och betar av dem. Spännande värre!!!

Outfiten är underbar - svart stortröja och kronans långkalsonger - romantiskt värre!!!
Vad har ni gjort i helgen???

2 kommentarer:

  1. De filmerna är bra tycker jag (: Hoppas att allt är bra med dig ! ( Och frasse) Jag bloggar på denna blogg mer privat nu, men jag har kvar salongsbloggen också men uppdaterar inte så ofta för hinner inte med naglar så mycket nu när jag pluggar! Ha det gott! Kramar Sofia

    SvaraRadera
  2. Hej!!

    Vad kul att höra från dig. Du verkar må oförskämt bra *ler* skoj att det går bra för dig. Har varit inne o kollat på salongsbloggen med jämna mellanrum men förstått att du varit upptagen med annat.

    Fixar gärna till mina *nails* vid tillfälle om du har tid. Hör i så fall av dig!! :)

    Massor med kramar/L

    SvaraRadera