tisdag 18 oktober 2011

18 – Något pinsamt som hänt mig

Pinsamheter - nej jag är ledsen - jag har inga pinsamheter att berätta.

Antingen så är jag den coolaste människan som går i ett par skor eller så har jag en väldigt distanserad syn på mig själv  - antagligen gör jag bort mig hela tiden och är pinsam i andras ögon (utan att jag själv tänker på det) - men det säger kanske mer om dem än om mig.

Det mesta kan man ju faktiskt bjuda på och i efterhand skratta åt. Och vem ställer egentligen upp ramarna för vad som är pinsamt och inte pinsamt - finns det egentligen några regler att följa. Oftast handlar det om småsaker i vardagen, och det behöver man sällan göra nån stor sak av. Det är väl där vår personlighet kommer in i bilden - vi är alla olika och agerar olika.

Kontentan - fram för mer personlighet och se på dig själv med mindre allvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar