lördag 15 oktober 2011

15 – Min dag i bilder


Dagen/Natten började med lite arbete - tidningsrundan ligger på ca 12 mil
och jag är hemma strax före halv fem.
Efter att ha vinkat hejdå till övriga familjen - som drog upp till släkten i Norrland -
la jag mig för att sova några timmar.


Efter frukost begav jag mig till apoteket för att inhandla lite avmaskningsmedel till Fransmannen.
Han har varit lite konstig i magen ända sen vi kom hem från skogen i början av veckan - och tanken slog mig att han stoppat i sig nåt olämpligt som vi måste hjälpa till att få ut.
Förhoppningsvis hjälper tabletterna och allt blir som vanligt igen.


Sen var det dags att lämna tillbaka alla hyrfilmer som vi lånade för en vecka sedan.
Man tycker alltid att man har sån god tid på sig - och ändå slutar det med att man lämnar tillbaka dem 5 minuter i sex.
Dessutom var jag ju tvungen att se "the tourist" - det var bara den kvar - så det blev lite stressigt!!!
Men det var det värt - filmen var bra.
Angelina Jolie var lika vacker som vanligt - och Johnny Depp är alltid en 10-poängare.


Under tiden som filmen rullade - passade jag på att sticka klart mina raggsockor.
De blev ju jättebra - jag är supernöjd.



Dessutom har ju Frasse pockat på uppmärksamhet - lite promenader och lite bus.

Nu är det dags för sängen - imorgon är en annan dag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar