tisdag 4 oktober 2011

Geocaching

Jag är jättesugen på att testa geocaching!!
Nån som har provat och kan berätta lite mer för mig??

Har varit inne o kollat på hemsidan: http://www.geocaching.com/  och vad jag kan se finns det massor med skatter att finna bara i örebro - tänk vad häftigt - gå på skattjakt i sin egen stad - den närmaste är bara 5 minuter bort. Vad jag förstår behöver man kolla kordinaterna på nätet och sen behövs en GPS för att hitta runt.

Ja, jag är sugen på att testa. Ska nog registrera mig på hemsidan.


4 kommentarer:

  1. Coolt att jag gick in på din blogg PRECIS när du bloggat!

    SvaraRadera
  2. Min syrras familj kör jämt geocaching, var de än är i Sverige letar de rätt på de där grejorna. Det är riktigt kul!

    SvaraRadera
  3. En total nyhet för mig, men det lät ju riktigt skoj! Det måste testas! / LindaJ

    SvaraRadera