lördag 21 januari 2012

Fudge

Inte för att jag tänker låta bloggen övergå i nån träningsdagbok - men idag körde jag hela 60 minuter tillsammans med min nya kompis - crosstrainer'n - CT.
Kändes jätteskönt med tanke på att jag igår hade jättesvårt att motstå jonnas nybakade fudge.

Det är klart att man ibland måste kunna unna sig nåt gott - men att man ändå inser att "smakar det - så kostar det". Och för mycket av det goda straffar sig i längden.

Nu försöker jag ju faktiskt vara duktig och tänka på vad jag stoppar i mig - och det vore ju otroligt dumt att rasera allt på grund av några fudge - även om de var fantastiskt goda.
Nu är det nya tag som gäller.




För övrigt fick jag en superide' idag när jag stod och svettades. En sån där impulsgrej som bara händer - en tanke for igenom huvudet - ett delmål på min väg som inte skulle vara omöjlig att genomföra. Har all anledning att återkomma om det när jag har "mer kött på benen".

Nu gjorde jag er allt lite nyfikna ;)

1 kommentar: