fredag 11 november 2011

Robinson 2011

Efter en lång sovmorgon - som jag verkligen behövde - har jag roat mig med att att kolla på gårdagens avsnitt av Robinson 2011. Eftersom jag alltid är upptagen på torsdagkvällar - är jag väldigt gad över att TV4play finns - så man kan se alla program i efterhand.

Nu var det final i Robinson - spännande värre - och i mina ögon fanns det egentligen ingen riktigt värdig vinnare annan än Mats - så jag blev väldigt glad när han till slut stod som segrare av hela tjottaballongen.
All heder till honom.

Ola däremot vinner helt klart priset för charmigaste deltagaren - vilken rolig kille alltså- han skulle jag vilja bli kompis med - tror inte jag skulle ha en enda tråkig stund resten av mitt liv.

Om det ingår ett sånt där 6-pack som Mats får med sig hem efter 42 dagar på en öde ö - då funderar jag skarp på att söka till nästa års Robinson :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar