tisdag 6 december 2011

Nattjakten

Vad är den gemensamma nämnaren??

Tom Jones - Burning down the house
Pussycat Dolls - Don´t cha
The playtones - Dagny


Rätt svar är:

Ett dockskåp


Klurar man ut det - skickar in svaret - blir dragen som vinnare - då blir man den lyckliga innehavaren av en exklusiv tygkasse med "P4 Sveriges Radio" tryck på.

Det hände mig igår natt när jag deltog i "Nattjakten" i programmet Vaken som sänder mellan midnatt och klockan sex varje dag.



Det blir mycket radio när man arbetar som tidningsbud och jobbar hela nätterna - och ska jag vara ärlig - så var det inte första gången jag hittade den gemensamma nämnaren och fick äran att vinna.
I min vinstsamling återfinns: - brandgula Tshirts - cd skivor -  en jätteorange vakenmössa - en blå ihopvikbar väska - och säkert 10 ögonmasker för att kunna sova gott efter avslutat arbete - plus lite annat smått och gott.

Får se det som att jag är ett bevis på att det faktiskt går att komma fram - och att man kan vinna mer än en gång. Det gäller bara att inte ge upp!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar