onsdag 30 mars 2011

Konstiga Ord

Vem är det som sitter och kommer på alla konstiga sammansättningar av bokstäver man måste skriva när man gör inlägg på andras bloggar??
Han måste ha världens roligaste jobb - för vem kommer helt spontant på ord som.....

nunberh - whicena - nonsup - dismser
rotori - deadif - peringea - tioutier
bohemess - imutgk - unams

..... bara för att ta några exempel. Jag förstår vitsen med själva systemet - man ska helt enkelt undvika att spamkommentarer nästlar sig in på inläggen - men medge att det ändå låter roligt. Börjar man med alfabetet och kör tills alla bokstäver är använda eller kör man på de första ordet som dyker upp i ens huvud?? Finns det överhuvudtaget nåt schema som avgör vad man måste skriva eller är det bara slumpen.

Nån som vet???



3 kommentarer:

  1. Hahahahh. jag har tänkt samma tanke så många gånger.

    SvaraRadera
  2. när jag kommenterade hos buttran idag fick jag skriva "malin"!! kanske någon som läst ditt inlägg och nu vill hitta nya metoder..?? ;)

    SvaraRadera
  3. http://frallorna.bloggplatsen.se/ Här är bloggen jag pratade om.

    SvaraRadera