söndag 6 mars 2011

Dagen som gick

Söndag.

Vaknade tio i sex idag- och då menar jag inte på morgonen - utan 17.50 på kvällen.
Det blir lätt så när man jobbar mina intensiva NF-dagar - men är det nåt jag lärt mig under resans gång - så är det att man måste sköta sin sömn. Framför allt denna mörka årstid när kroppen naturligt går ner på lågvarv.

Hävdar fortfarande att "sova i ide" borde finnas med som ett möjligt alternativ för perioden november till
mars - 4 månader borde väl vara tillräckligt för att sen kunna ta till vara på den ljusare årstiden....

Eller finns det kanske nån därute som skulle donera en liten nätt våning i medelhavsområdet till mig - där jag kan spendera dagarna med att gå barfota utomhus trots att almanackan bara visar februari...??  Hör gärna av er i så fall.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar