söndag 23 september 2012

Husvisning

Vad passar väl bättre en söndagsmorgon än att bege sig ut på en husvisning :)

Vi trotsade huvudvärk och förkylning och begav oss ut i de nordliga stadsdelarna av stan.

Huset var jättegulligt och innehöll en interiör som tilltalade mig. Blev glatt överraskad med andra ord. Charmigt - lite dalakänsla - och en del snickarglädje.
Me like.

Nej - vi ska inte köpa hus - jag tror inte det i alla fall - men man vet aldrig. Vi har tittat på hus och sprungit på visningar i över tjugo år - och förmodligen kommer vi fortsätta med det i tjugo år till. Men helt plötsligt kanske huset med stort H står där och bara väntar - och då gäller det att veta vad man vill ha.

Man kan aldrig vara nog förberedd :)

2 kommentarer:

  1. Fin fasad & korsten i alla fall ;)

    Den lappen att skriva på man får vid inskrivning, för media, gällde bara deras hemsida & facebook & var inte samma som sedan gäller för tv inspelningen! för då blir man personligt tillfrågad sa hon som jag fick prata med när jag ringde dit & undrade...
    Hon lovade att jag INTE ska komma att få se honom, inte ens bakom någon annan i förbifarten, hade han klarat sej hade jag inte brytt mej, men nu skulle jag bli galen om jag såg honom, snyft....

    Kram♥ /Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ok - jag trodde det var samma för båda.

      Sen får vi utgå från att de håller sitt löfte - att ni slipper se ögonstenen i bakgrunden nånstans - det vore ju bra onödigt.

      Kram/L

      Radera