måndag 27 juni 2011

Midsommar

Även om jag inte ägnar nån speciell tanke åt att det just är midsommar, så innebär det ändå i praktiken jag jag får en extra dag ledigt - vilket i sin tur betyder helt andra möjligheter i intagandet av både mat och dryck -  och i förlängningen att man kan umgås med vänner på ett mer avslappnat sätt - Vilket jag också gjorde.

Vi träffades ett lagomt stort gäng ute på landet - vi grillade och chillade - drack vin och och käkade marängtårta - spelade alias och körde femkamp - så även om regnskurarna avlöste varann med jämna mellanrum så hann vi med ganska mycket - och jag tror att alla hade det ganska mysigt.

Kram till alla som var med!!!


Grillade mashmallows över stearinljus - mums
ps// ganska ovanligt mig - glömde kvar kameran i stan - så därför blir det inga kort från helgen - men jag vet att andra hade sina kameror med sig - skicka över lite bilder vetja ;) //

1 kommentar:

  1. Jadå det var väldigt avslappnat och mysigt!
    Tack för en go kväll
    Kram SoAM

    SvaraRadera