söndag 26 augusti 2012

I händerna på tiden

Nu har det gått sex veckor sen vi först åkte in med Frasse akut till Strömsholm.

Eftersom ansiktsförlamning tar tid att läka - fick vi veta att vi inte skulle kunna förvänta några märkbara förbättringar inom loppet av sex till åtta veckor - i bästa fall!!
Nu har det som sagt gått sex veckor - och jag letar febrilt efter tecken och förbättringar.
Det är så frustrerande att vara i händerna på tiden - tänk om man bara kunde knäppa
med fingrarna - och allt var som förut.

På tisdag är det återigen dags för strömsholm och återbesök.

4 kommentarer:

  1. Oj! söta Frasse♥ Vad har han för ansiktsförlamning?
    Märta fick för nästan 2 år sedan Horneys syndrom, en sorts ansiktsförlamning som tar lååång tid att läka, ibland blir det ingen förbättring, jag kan fortfarande se att hon är lite sne, men det störde henne alldrig.
    Jag håller mina tummar för er♥ jag vet vad oro är...
    Tack för dina underbara rader inne hos mej, dom värmde♥
    Kram♥ /Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv - nu har jag googlat och läst ditt tips. Intressant att det ändå är så vanligt. Börjar se små förbättringar på Frasse nu - håller tummarna för att det ska hålla.

      Kram/L

      Radera
  2. Håll ut! Hoppas och tror att det till sist kommer att bli bra!/Linda J <3

    SvaraRadera