torsdag 23 augusti 2012

Egentid

Hade möjlighet att få gå på dejt med Elin idag under tiden som Jonna var hemma och hade sovmorgon.. Vi åkte ut till Mariebergs Köpcentrum och passade på att få lite manikyr på Le´s nail & Spa,  och som vanligt kändes det så skönt att få bli ompysslad och omhändertagen.
Man är egentligen alldeles för dålig på att unna sig egentid och bara slappa av och njuta i händerna på andra människor - det kan vara allt från massage - zonterapi - ansiktsbehandlingar - pedikyr. Man skjuter upp sånt här tills man är tvungen att gå - pga av ryggskott eller annat - och det är ju inte riktigt samma sak. Nej - fram för mer egentid i vardagen. Fler människor skulle må så oerhört mycket bättre om de tog sig den tiden.

Var tvungen och hämta ut mer medicin åt frassemannen, och väl inne på apoteket passade jag på att göra en hudananlys - spännande!!
Fick ett erbjudande från Skinplan.se att kunna testa deras produkter under en tid - men för att bli en av de utvalda för att få anpassade produkter - var man tvungen att göra detta hudtest. Det tar bara ca två minuter - och svaret blev att jag egentligen är en riktig torris. Vem hade kunnat ana det?? :) Jag har alltid köpt produkter för blandad ansiktsvård - så jag blev faktiskt riktigt förvånad. Men skönt att kunna få det svart på vitt. Kommer jag med i studien - får jag anledning att återkomma i saken.

1 kommentar:

  1. Är så glad att det passade, att vi fick oss en dejt trots allt
    Är alltid så roligt att få träffa er!Enormt stor kram

    SvaraRadera