måndag 27 februari 2012

Tjejvasan 2012

TRÖTT - GALEN - LYCKLIG


Tänk att jag genomförde tjejvasan trots allt.
Med minimal uppladdning och träning tog jag mig i mål på:
3 timmar - 43 minuter - 2 sekunder
(vilket jag är oerhört nöjd med).

För mindre än 3 månader sen opererade jag mitt knä och i ärlighetens namn har jag inte stått på ett par längdåkningsskidor sen jag körde tjejvasan förra gången - dvs för 14 år sedan.

Inget jag rekomenderar - men med stora portioner av tjurighet och viljestyrka - så går det.
För min egen skull hoppas jag kunna vara lite mer förberedd till nästa år.
Längtar redan!!!

Här följer nu lite bilder från dagen - så håll till godo.

 Inget hade varit möjligt att genomföra om det inte vore för min alldeles egna assistent.
Jonna ställde upp som fotograf, chaufför, uppassare och aktiv påhejare.
Tack för allt!!!

 Starten i oxberg


 Gäller att hamna i rätt startfålla - tydligt anvisade


 Målet i Mora


 Träningsvärk i morgon??  - jajamensan!!


 Uppskattad belöning vid målgång.


Alla som genomför loppet får både diplom och medalj.

9 kommentarer:

  1. Fantastiskt bra gjort/ S&AM

    SvaraRadera
  2. Fy va bra gjort, riktigt grymt!!!!!
    Kram elin

    SvaraRadera
  3. Tack vad ni är snälla.

    Kan ju erkänna att det känns i musklerna så här några dagar efteråt - men det är det värt.

    Ska ni hänga på nästa år tjejer??

    SvaraRadera
  4. Jag är stolt över dig.
    Jonna

    SvaraRadera
  5. Full av beundran!!!! Kanon!! / LindaJ

    SvaraRadera
  6. Tack för alla fina ord - uppskattas!!!

    SvaraRadera