fredag 17 februari 2012

Kladdkaka

Idag har varit en riktig sockersugdag - usch vad jag ogillar sådana dagar - jag måste verkligen jobba på min karaktär och självdisciplin.
Inte blev det bättre heller av att jag ställde mig och bakade en kladdkaka med kokosbotten - ett recept som jag hittade häromdagen i en riktig tanttidning.

Hursomhelst var den jättegod och jag beslöt mig för att njuta av varje tugga.  Tur för mig att redan brännt en massa kalorier på min crosstrainer idag - då står jag i alla fall på plus/minus noll . Man får vara glad för det lilla :)



Allra helst skulle man ju ha lite färska hallon och grädde på - för att göra den fulländad.
Men det hade vi inte tid med :)

1 kommentar:

  1. MM ,den både ser ut och låter väldigt god!! "Det är inte hela världen att frossa ibland eller äta det man är sugen på, det är det man äter i det stora hela som spelar en viktig roll." ;)

    SvaraRadera