tisdag 14 februari 2012

Latmansdag

Idag har det inte blivit många knop gjorda. Hade en förhoppning om när jag vaknade - att jag skulle hinna med att sorterar upp alla undangömda kläder som låg i fina röda kartonger uppe på garderoberna - men efter att ha lagt ut allt på sängen i olika högar - ja då svalnade intresset. En av alla dessa högar hamnade dock i tvätten för framtida bruk - men resten ligger kvar - fast nu på golvet. Jag måste verkligen ta tag i det!!

Efter visst övervägande beslöt jag sen för att åka med Herr Nyman ut till landet för skotta bort den lilla snö som kommit. Känns alltid bra att åka ut o kolla att allt står rätt till. Längtar verkligen efter värmen och solen när man kan fika ute på gräsmattan och spreta med tårna. Vi är snart där nu - tiden går fort.

Väl hemma igen - kurade jag upp mig i tvsoffan med en stor kopp te och virkade filtar och avslutade några varv på raggsockarna som snart är klara.
Som sagt - inte mycket vettigt gjort idag. Kanske känner jag mer lust imorgon.

Vad har ni gjort idag??

- Inga jordgubbar i sikte - ligger inbäddade under snötäcket -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar