onsdag 13 juli 2011

Saknat mig??

Hej igen - det var ett tag sen sist.

Ni som trodde att jag övergett er - avlidit  - eller gått på semester  -
NI HAR FEL!!
Sanningen är enkel - den berömda torkan slog till.
Men det betyder inte att jag varit oaktiv - istället har det hänt massor.

Förutom att jag har jobbat ganska intensivt - så har mor & far varit här på snabbvisit - jag har varit en del på landet (senast idag för gräset behövde klippas) - vi har fixat iordning sittplatser runt vår lilla lägereld - jag har fått en Iphonedocka i present till min telefon - jag har städat mitt hem - läst ut ytterligare två böcker i "mari jungstedt" serien - fått besked från "farbror doktorn" att min knä verkligen är trasigt, och förmodligen kommer behöva en liten operation - frostat av frysen - och till sist upptäckt att Veronica Maggio faktiskt kittlar mina öron.

Så där - nu är ni uppdaterade - det känns väl bra......

Till sist kan jag nämna att det bara är två-och-en-halv-vecka kvar till semester.
Jag längtar!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar