torsdag 28 juli 2011

Köpstopp

Var med Jonna på Mariebergs Köpcentrum idag. Hon var egentligen på jakt efter nya skor men hittade massor med annat istället. Själv hade jag som ambition att stålsätta mig mot dylika inköp, men kunde till slut inte motstå billiga sjalar på Cubus och en vit kofta/cape från H&M.

Lite fotvårdsprodukter från Kicks stod faktiskt med på inköpslistan för "måste ha" så det blev en olivkräm, en fil och vita bomullssockar.

Tyckte att jag på det stora hela var riktigt duktig!!
Heja Lisa!!

3 kommentarer:

  1. haha, jag som tyckte jonna sa att hon skulle behärska sig... verkar som du fick väga upp för det istället. ;)

    SvaraRadera
  2. Hon var faktiskt ganska duktig. Höll igen vid flera tillfällen ;)

    SvaraRadera
  3. jag köpte ju faktiskt inga skor. ett framsteg i sig.

    SvaraRadera