torsdag 17 februari 2011

naiv.super

Nu har jag läst klart boken  naiv.super
Och för att inte helt konkurera med Sandra så ska jag bara göra en kort reflektion.
Den är bra!!! Den är naiv!!! Den är super!!!

Huvudpersonen kommer fram till diverse enkla slutsatser i för övrigt djupa ämnen.
Begreppet tid och existens är något som bekymrar honom, vilket för honom ut i världsrymden - och relativitetsteorin är något som ger honom huvudvärk.

Bästa citatet är enligt mig:
Perspektiv borde vara något man kan köpa och ta intravenöst.

En riktig feel good bok - rekommenderas varmt!!



2 kommentarer:

  1. din blogg gillar inte mig.
    för det första talar den inte om för mig när du har uppdaterat.
    för det andra får jag inte kommentera.
    tack för länken ;)

    SvaraRadera
  2. Mäh - vad konstigt. Mysko. Men fortsätt gärna skriva ändå - gillar!!!

    Kram på dig/Lisa

    SvaraRadera