söndag 6 februari 2011

Dum i huvudet....???

Jag har precis upptäckt en app som jag kan använda på min Iphone som gör att jag kan blogga - dvs skriva OCH skicka bilder till min blogg utan att sitta vid datorn. Vad smart om man inte är hemma på några dagar tänker jag - men upptäcker sanningen med ordspråket: "det går inte att lära en gammal hund sitta". I morse skrev jag världens längsta meddelande - skickade med en bild - men INGENTING händer - förutom att ALLT försvinner ut i tomma intet. Gör samma sak tre gånger innan jag inser att det är kört. Tappar man lusten eller tappar man lusten. Ska be Jonna hjälpa mig och ge mig en föreläsning i hur man gör innan jag blir helt tokig på riktigt.

Det jag skrev som försvann beskrev vilken underbar slö lördag jag hade. Sov länge - låg kvar och drog mig ännu längre - läste i boken jag lånat av Fia - somnade om en stund och hade inte ens dåligt samvete över att nästan hela dagen gick.
Mannen bjöd på underbar portergryta och lite senare blev det även att smaka av Jonnas smarriga morotskaka - med massor av glasyr - mums!!
Kvällen fortsatte sen med både melodifestival (eller mello som man numer säger) och Änglagård innan det var dags att krypa till kojs.

Ha det gott!!!



Åt en bit till frukost också - syndigt värre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar