fredag 4 februari 2011

Här är mitt fredagsliv

Lite uppdateringar så här i slutet av veckan.

Allt går lite i slowmotion här hemma eftersom jag ännu inte är helt ok i mitt knä.
Kryckorna ställde jag åt sidan i början på veckan - men jag haltar fortfarande ganska rejält och jag kan varken böja eller räta ut benet fullt ut.
Försöker hålla igång på bästa sätt - men blir lite smått irriterad när allt tar sån tid och inte går lika snabbt som vanligt
Idag har jag dock varit ganska effektiv, även om jag samtidigt tagit det lugnt. Har i alla fall hunnit med massor.

Titta bara:



 Tvättade massor - skjortor och jobbarkläder

 Började läsa boken som jag fick låna av Fia - har inte kommit så långt men har förstått att en bultbräda, en tom lägenhet, en bortrest bror och en boll är viktiga ingredienser.

 Bäddade rent med det vita överkastet och de vita kuddöverdragen

 Diskade världens jättedisk

 Städade lägenheten - dammade och dammsög. Det är ju trots allt fredag :)

Avslutade det hela med ett varmt bad - naturligtvis med badbomb från Lush

.
 Det jag överhuvudtaget inte ens tänker nämna, är att jag fick dyngpisk i Backgammon.
Usch det känns surt - måste gaska upp mig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar