fredag 14 december 2012

Ostrukturerad

Fredagsmys föregås alltid av fredagsröj.
Problemet är att jag är överallt och ingenstans.
Jag städar - tvättar - bloggar - bäddar - dricker kaffe - allt på samma gång.
Däremellan fastnar jag framför musikhjälpen på TV.
Resultatet blir därefter och just nu ser allt ut som ett mindre kaos här hemma.
Jag vet att det blir bra när jag är klar - men varför ska det vara så svårt att göra en sak åt gången??
Thats the way I am - bara att konstatera.
 
Ikväll blir det att njuta av att bara göra ingenting - det är jag också bra på.
 
Ha en trevlig fredag!!


Frasse fredagsmyser

3 kommentarer:

  1. fy vad skönt!
    tanten

    SvaraRadera
  2. snart hemma hos er, med hallonkola ikväll hoppas jag.. gubben

    SvaraRadera
  3. Ha ha så röjer jag också! Ingen av mina närmaste fattar varför jag gör så men tycker det funkar lysande om man hinner bli klar och "knyta ihop säcken", hinner man inte det blir det som sagt rätt kaotiskt :) Vid det senare önskade man att man istället hade tagit en del i taget och iallafall fått nån del av hemmet helt klart och fint:)/LindaJ

    SvaraRadera