torsdag 28 juni 2012

Adidas

Hade lovat mig själv - att när skattepengarna satt på kontot - skulle jag köpa mig ett par nya springskor.
Ett par rejäla och tåliga - men samtidigt snygga och fina.

Sagt och gjort.
Idag åkte jag iväg och köpte mig ett par vita Adidas glide 4 - på inrådan av den trevliga och kunniga butikspersonalen och jag känner mig riktigt nöjd och belåten.
Gissa om nu här ska springas och förbättras tider ;)

Enligt produktinformationen kombinerar skorna de allra senaste tankegångarna i löpande skor för att ge mig en lyxig resa. Hälformationen ger varje steg en bekväm och kontrollerad landning medan mittfotpartiet ger en ombonad, perfekt anatomisk passform.

Wow - vilken beskrivning Jag skulle inte kunna säga det bättre själv.
Nu gäller det bara att använda dem regelbundet - så kommer jag automatiskt kunna flyga fram nere på grusvägarna i oset.

Bara att se upp med andra ord - jiihaah!!!!


Undra bara hur länge de kommer att vara vita...... ;)

1 kommentar:

  1. Ååh kul!!
    Jag har också vita löparskor, än så länge har de klarat sig rätt bra. Å andra sidan undviker jag att springa i lera ;)

    SvaraRadera