torsdag 29 mars 2012

I´m alive

Det har varit lite dåligt med uppdatering  här på sistone - tankarna har liksom varit på andra håll.
Tur att den här månaden snart är slut så man kan ta nya tag i april.



Jag lever i alla fall och mår gott - (som om ni verkligen gått och funderat på det) - och även om jag varit ineffektiv med inlägg så har jag haft fullt upp. Det har varit en intensiv period med kampanjer och nya kontakter med okända människor vilket har varit väldigt givande. 

Badrummet här hemma behövdes helt plötsligt bättras på - och just därför inhandlades både färg och pensel. Resultatet blev i alla fall bättre än innan - svårt att inreda ett fullständigt kaos :)



Naturligvis har jag hunnit med att sticka lite raggsockor också. Den här gången blev det ett par gröna som jag gav till Jonna. Jag gillar verkligen färgen och uppskattar de melerade garnerna som fixar mönster av bara farten.


Igår blev jag plötsligt ägare till ett par låga röda converse. Ibland är det verkligen tur att det skiljer en halv storlek mellan mig och Jonna - för när hon kom över dessa skönheter visade sig att de var för stora.
Lucky me!!!
Som sagt - man kan aldrig har för många skor.



Förhoppningsvis ska det nu inte dröja lika länge till nästa inlägg - må bäst och ta hand om er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar