onsdag 1 maj 2013

Mitt i natten

Jag är lite galen - jag vet.
Eller vi är lite galna rättare sagt - jag och min familj.
När man äntligen är ledig en natt från jobbet - vore kanske det mest praktiska att lägga sig lite tidigare och njuta av en hel natts sömn - fast å andra sidan -  lite dumt att rucka på alla rutiner.

Eller??

Vi tittade på en hyrfilm igår - och sen vid tolvtiden ungefär på natten fick vi ett ryck - måste bara kolla om det går att få några fina nattbilder på Örebro.  Så just av den anledningen tog vi bilen ut på en liten roadtrip - och passade samtidigt på att titta på alla galna och fulla tonåringar som gjorde sitt bästa för att komma hem hela och rena efter sitt valborgsmässofirande.

Vi blev lite hungriga - stannade till vid Mc Donalds och köpte nåt att stoppa i munnen - och åkte sen vidare ut på landet för att leta lite vilda djur.
Vi såg en räv, ett rådjur och en grävling.

Vid halv tre kom vi hem igen.
Ja - så kan man göra om man är ledig en natt från jobbet :)




 
 
  Mer eller mindre lyckad kort





3 kommentarer:

  1. Härligt med lite galna människor!:) / LindaJ

    SvaraRadera
  2. man ska åka bil på natten. det är då det är som bäst.
    tanten

    SvaraRadera