fredag 17 maj 2013

Eurovision Song Contest

Det råder lite delade meningar här hemma - om vad man ska se på stora TV:n när programmen i tablån kolliderar.
Just nu är det ishockey VM samtidigt som det är semifinaler i Eurovision Song Contest.

Gissa vem som får se sitt program på lilla datorskärmen med hörlurar - samtidigt som det jublas över gjorda mål i vardagsrummet??

Svar: JAG!!

Naturligtvis hoppas jag att det ska gå bra för vår lilla IdolRobin som fått det stora uppdraget att representera Sverige - men annars är Danmarks bidrag min favorit - även om jag gillar Islands powerballad som växer för varje gång jag hör den.
Häftigaste klänningen hade dock Moldaviens sångerska som kombinerade både åskväder och vattenfall.

Nu återstår bara att se vem som vinner!!

 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar