måndag 18 mars 2013

Anmäld och klar

Enligt säkra källor kommer det att bli en tjejvasa i Mora även nästa år.
Och även om det känns lite tidigt att börja tänka på det redan nu - så är anmälningarna i full gång till alla loppen under vasaloppsveckan 2014.
På bara 10 minuter - fylldes kvoten till själva vasaloppet - och även om anmälningarna till tjejvasan inte är lika panikartade - känns det ändå bra att vara ute i god tid.
 
Därför kan jag nu meddela att jag är anmäld till Tjejvasan 2014.
 
Så alla tjejer i min omgivning - detta är en utmaning - kom igen nu och gör mig sällskap.
Om jag efter mina förutsättningar - lyckades genomföra årets tre mil - då klarar ni det också.
 
Vi ses i Mora!!!
 
 
 
 

1 kommentar:

  1. Ha ha vad härligt!That´s the spirit! Vore ju häftigt att kunna haka på, får vänta med ett definitivt svar där känner jag men vore en upplevelse!! / LindaJ

    SvaraRadera