fredag 15 oktober 2010

Rent och fräscht

Fredag betyder i allmänhet STÄDNING.

Börjar oftast med mina trappor som jag har varje vecka och slutar ofta med att jag hunnit med både dammning och dammsugning här hemma av bara farten.
Skönt känsla att ha inför helgen - att det luktar gott och är rent. Extra viktigt om man ska jobba intensivt - att man bara kan få komma hem och fylla på energi och ladda batterierna.

Låg sen och vilade i soffan till "Robin Hood" med Russel Crove - filmen som min dotter tycker är sååå bra - men som vanligt somande jag ifrån alltsammans. Får väl kolla vid senare tillfälle om filmen fick ett lyckligt slut.

Nu blir det kycklingsallad och Idol samt förbereda sig för några NF-nätter.
Hoppas ni får en trevlig helg allesammans.

 

Enligt NA:s hemsida idag har visst första snön landat i länet - Om det tycker jag UsCH!!


1 kommentar: