måndag 11 februari 2013

Ånnaboda

Äntligen!!!

Då sjukgymnasten på mitt belastningstest i förra veckan gett klartecken till att åka skidor - kändes det väldigt speciellt att få åka till Ånnabda och staka sig runt sjön.
Det kändes så oerhört skönt - jag var pigg och kände mig stark - och jag njöt av varenda meter.

Spåren var fina och vädret var underbart. En fyra/fem minusgrader och solen bjöd på en fantastisk hemgång som gjorde att himlen exploderade i ett färgscenario. Det kan knappast bli bättre!!!



Ja - jag tog det lugnt till er som undrar.

Jag är väl medveten om att det bara är dryga tre veckor sen min hjärtinfarkt - men jag är också klok nog att känna efter hur kroppen mår. Dessutom är jag rekommenderad fysisk aktivitet för att hjälpa mig själv i rätt riktning. Ni som känner mig - vet att jag inte skulle göra något som motarbetade min hälsa.

Avslutar med några härliga bilder från Ånnaboda när solen höll på att gå ner.






8 kommentarer:

  1. Härligt att du kan skida igen! Ovilka fina bilder, förstår att du njöt av din tur. Agneta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vännen för din support - betyder mycket!!

      Massor med kramar/L

      Radera
  2. så glad för din skull!
    tantjonna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Puss på dig min älsklingsvän!!

      Kram/mamma

      Radera
  3. Vad härligt!!!Det är du värd! / LindaJ

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Linda!!

      Så glad över att du kikar in och lämnar så meddelanden.

      Kram/L

      Radera
  4. Har nyss läst om det du råkat ut för, fy vad som kan hända! Du är så ung, ju! Kämpa vidare o det är nog rätt att vara lagomt igång!
    Stor kram från Susanne Axelsson m familj
    Jättefina bilder, så fint ljus!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen Tack Susanne.

      Ja livet kan vända snabbt - men jag mår bra trots allt - och antagligen har jag skrämt upp omgivningen mer än nödvändigt.

      Men vad gör man inte för lite uppmärksamhet *ler*

      Kram på dig o hälsa familjen/L

      Radera