tisdag 10 april 2012

Titus

Idag har det verkligen varit innesittarväder - tror att det har regnat hela dagen.
Har passat på att rensa ut i mina skåp och hittade då massa gamla kort som jag faktiskt glömt bort att jag hade.

Under en period i livet - som slutade för ca 5 år sedan - hängde jag massor i stallet.
Det började med att jag var hjälpryttare - och slutade med att jag var fodervärd.
Jag var i stallet nästan varenda dag, och varierade mitt ridande med avancerade dressyr/hoppkurser och  härliga skogsturer. 
Det var verkligen en härlig tid.

Tyvärr inser man att det tar en hel massa tid - och vill man hinna med nåt annat - typ att umgås med familjen - då måste man göra ett val.
I dagsläget hänger alla ridkläder på galgar nere i källarförrådet - för som med allt annat i mitt liv - är det allt eller inget som gäller när jag företar mig något.  

Så därför bjuder jag på dessa preskiberade bilder av mig och Titus - över 9 år gamla. Bildkvaliteten är tyvärr inte den bästa - men jag tror ändå att det framgår att Titus är enorm.
1 meter och 74 centimeter i mankhöjd -  och än idag förundras jag över, att jag faktiskt kom upp på honom. 




2 kommentarer:

  1. Å va härligt!! Ännu ett gemensamt intresse..säger bara sen...då får vi ta en tur tillsammans =)

    SvaraRadera
  2. Ja där ser man :) Härligt!!!

    SvaraRadera