onsdag 13 januari 2010

Fortfarande kallt - jag fryser

Nu börjar jag bli trött på vinter och kyla. Inatt var det visserligen "bara" 12 minus när jag cyklade till jobbet - men det räcker och blir över. Idag har jag inte gjort annat än frusit, och funktionen med skallager har inte hjälpt det minsta. Nämnas bör kanske att luftfuktigheten har legat på hela 95% över Örebro. Kylan kryper liksom in. Frasse tycker det är lite roligare att gå ut när det inte är så kallt - så nu har vi gått ända bort till Österpraktiken - dvs 300 meter. Han gör framsteg för varje dag. Jättekul att se!!

Skickar med en bild på en jordgubbstårta så man kan drömma sig till sommaren redan nu. Under tiden får man gotta sig med killarna från roomservice - Johnny o mattias är tillbaka i rutan ikväll med nya program. Ska låta mig inspireras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar