tisdag 9 juli 2013

Transportsträcka

Jag vet att jag varit dålig på att skriva på bloggen på sista tiden. Jag fotar massor och lägger ut på Instagram - vilket är en förklaring i sig. Absolut ingen ursäkt - men en väldigt bra förklaring. Det är så oerhört enkelt att slita upp mobilen för ett kort eller två - och även om jag inte biktar mig på instagram - vet mina vänner i alla fall var i landet jag befinner mig.

Ska sanningen fram - händer inte så mycket speciellt í livet just nu. Känns mer som jag befunnit mig på en lång transportsträcka mellan mina två semesterperioder - innehållande långpromenader, jobb och några läkarbesök. Inget speciellt spännande som ni märker.

Inatt gör jag min sista natt innan semester nummer två. Känns skönt och jag ser verkligen framemot några veckors ledighet. Först blir det några dagar i Södertälje - för att sen styra kosan västerut till vårt kära grannland Norge.

Avslutar inlägget med några underbart sköna bilder från dagens promenad i östernärke. Norrlänningen ville till landet för att klippa gräset på torpet - jag bad att få kliva ur bilen och gå sista biten - vilket blev över en mil. Att få möjligheten att andas in naturen - höra fåglarnas kvitter - lyssna på syrsorna i gräset - prata med kossorna i hagen - hälsa på en granne som hämtar posten och till sist föreviga det hela med mobilen - är en möjlighet jag gärna tar till vara på.

Lova att ta hand om er!!!











1 kommentar:

  1. Ta hand om er ni också och ha en toppensemester! Ni har nåt härligt att se fram emot i Södertälje kan jag iallafall garantera!:) Själv är man hemma igen,rätt förkyld men så där nöjd man bara kan bli efter en sammankomst!Haft nöjet att få umgås lite extra med din goa dotter oxå!:) Kraam på dig!!/LindaJ

    SvaraRadera