torsdag 11 juli 2013

Christian Louboutin

Ja just ja - lovade att berätta om skorna jag beställt. Skorna med stort S och som var tänkt att bli mina favoritskor över alla andra.

Aj vad jag bedrog mig. 

Skorna är helt fantastiska - kom med posten idag - men trots att jag beställt i min storlek i europeiska mått mätt - visade det sig att de var en aningen för små. Från glädjetjut till nedslagen inom loppet av några minuter. 

Ja ja - nu är ju sanningen den - att min dotter har något mindre fötter än jag - och ni kan ju bara gissa vad glad hon blev - när hon helt plötsligt gick omkring med ett par Christian Louboutin i min lägenhet.

Slutet gott - allting gott kan tyckas. 

Jag vill fortfarande ha skorna - men lugnar mig lite för tillfället och väntar. 
Tills vidare får jag njuta av åsynen av dem  på ganska så nära avstånd trots allt. 




 

6 kommentarer:

  1. När du pysslade & bytte bloggsida, så tappade jag bort dej :( kul att du kommenterade inne hos mej igen så jag hittade på dej! :))

    Skrollat & kollat på dina foton, dom är totalt makalöst vackra, dom har så mycket känsla i sej & du lyckas verkligen fånga ögonblicken♥

    Nu har jag skaffat en modern telefon & kanske ska jag åxå skaffa Innstagram som alla pratar om he he ;)

    Kram & fin sommar♥ /Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhh vad glad jag blir - kul att du hittat tillbaka. Det går lite i vågor med bloggandet - får lite ryck då o då.

      ha en riktigt bra sommar du oxå :)

      Kram/L

      Radera
  2. jag typ döööööööööööööööööööööööööör.................

    SvaraRadera
    Svar
    1. hehe - man gör gärna det över ett par louboutin :)

      kram/L

      Radera
  3. Ska använda de sjukt mycket, det kan jag lova.
    gurkan.

    SvaraRadera