lördag 19 december 2015

Fotomara

Att vara delaktig i en fotomara innebär att man under ett bestämt antal timmar ska fota motiv med bestämda teman.
Min allra första mara med fotoklubben gick av stapeln i september och dessa blev mina inlämnade bilder:


1. Örebro - Gammalt
Placerade mig på delad tredje plats (nöjd)



2. Fritt val
Placeringen blev nummer 2 (supernöjd)


3. Kommers/försäljning
Blev tyvärr inte placerad


4.Närbild
Inte heller denna blev placerad


Lärde mig massor under dagen - dels att det faktiskt går att få ganska bra foton utan att vara alltför petig - att motiven oftast finns precis framför dig - och att man inte dör trots att man fotar under tidspress.

Superkul att hänga med på - och som jag gärna gör om vid senare tillfälle.

2 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder du har tagit! Snyggt! Roligt att du blev placerad! :) Du får vara med på "365 foton 2016" på nätet. Jag var med det här året och lyckades med utmaningen. Så roligt och inte så svårt som man kan tro. Kram Agneta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack agneta - vad snäll du är. Har faktiskt kollat upp "365 foto" - få se om jag hoppar på till 2016. Fotoklubben har ju en hel del utmaningar oxå - både påsikt och digitalt. Kul att se hur man utvecklas ;)

      Kram/L

      Radera