torsdag 15 maj 2014

Mörbultad

Idag känner jag mig ganska mörbultad och öm i kroppen. Anledningen är ganska enkel - igår träffade jag nämligen massören Mats som gav mig en rejäl omgång. Han gjorde sitt bästa för att öppna upp ischiaskanaler och lägga till rätta både bröst-och ryggkotor. Det var inte det enklaste - citat Mats -"du är ju så jädrans stark". Igår var det verkligen inte till min fördel - med tanke på hur gärna jag ville gå därifrån smärtfri. Kroppen har fått kämpa i motvind ett längre tag - och ville inte släppa till i första taget. Tid för ett återbesök är inbokat - och fram till dess bör jag hålla igång kroppen och blodcirkulationen.

Ja ja - tur det inte är jag som ska springa Göteborgsvarvet på lördag då. Jag håller mig till promenader och kämpar på i mitt eget tempo.

Ciao´


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar