söndag 22 maj 2011

Göteborgsvarvet 2011

Vissa i  min bekanskapskrets - dvs släkt och vänner - har varit så duktiga att de sprungit göteborgsvarvet i helgen. Själv följde jag med som support, påhejare, väskbärare och fotograferingsansvarig. Hade ett allvarligt samtal med "min knäled" och kom fram till att vi skippar själva springandet i år eftersom en halvmara är för långt att springa utan förberdelse. Satsar på magnetröntgen i juni istället *ler*

Göteborg visade sig från sin allra bästa sida - rena folkfesten - och överallt människor i trikåeer och löparskor. Bra stämning - och alla mina vänner kom i mål och såg härligt nöjda ut. Grymt imponerad av AM:s insats även om mitt stolta hjärta klappar lite extra för mannen och svåger som genomförde sitt allra första varv på dryga 2 timmar - BRa JOBBaT!!!

Vid starten
Bra skor är ett måste - coola skor är ett plus
Medalj efter väl genomfört lopp
Sopor i mängder

2 kommentarer:

  1. är det arnes dojjer? har du köpt dom till honom? ;)

    SvaraRadera
  2. Nää - det är Hennings dojor. Gillar färgen!!!

    SvaraRadera