söndag 15 maj 2011

Förtvivlad

Förutom att inlägg och kommentarer har försvunnit från min blogg, kommer jag numer inte ens in på min egen sida. Supertrist och enerverande!! Varenda gång jag gör ett försök kommer jag istället in på jonnas instrumentpanel och det är totalt omöjligt att logga ut henne. Vad ska jag göra?? Nån som har några tips till handfallen bloggmorsa??

Får hålla tillgodo med att skriva från Iphonen så länge och hoppas på att det fixar till sig med det snaraste.

Kram/Luringen

2 kommentarer:

  1. Det där med att logga ut från intrumentpanelen är omöjligt än så länge, det gäller alla som delar dator med någon annan i familjen som bloggar på Blogspot från samma dator, bästa tipset just nu i väntan på att Blogspot skall inse problemet är att blogga från olika datorer.

    SvaraRadera
  2. Tack snälla för kommentaren. Upptäckte däremot av en händelse - att om skickar en kommentar - och loggar in med sen egen profil, dvs googlekontot så blir jag inregistrerad med mitt eget konto. Är ingen Datahaj - så jag vet inte hur det gick till - men då kommer jag i alla fall in på mitt eget konto och kan göra inlägg.

    SvaraRadera