fredag 3 september 2010

Nattjobb

Efter att ha sovit i nästan 7 timmar nu på eftermiddagen känner jag mig redo för ytterligare ett nattpass. En förutsättning för att klara av att arbeta natt är just att sköta sömnen - annars fungerar ingenting. Men det är inga problem för mig - somnar som ett litet barn när jag stänger mina blå. Förkylningen som ligger latent verkar ha stannat upp - men det känns ändå som den inte riktigt vill ge sig. Vore kanske bättre att bli liggande 1 vecka på riktigt, bulla upp med bra filmer, stora koppar the och bästa gosefilten :)

För övrigt är jag sjukt avis på Jonna som köpt värsta grymma skorna - och hon går helt obehindrat i dom också - imponerande med de klackarna.

Nu ska jag fixa till det sista innan det är dags att sätta sig på cykeln och dra till jobbet - Hoppas på en bra natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar