måndag 4 augusti 2014

Bloggen

Det har varit ett avsiktligt avbrott här på bloggen ett tag. 
Jag tänker inte be om ursäkt för det - men kanske borde jag ha förvarnat. 

Till stor del beror det på Frasse - min älskade lilla vän. 
Varenda gång jag öppnat bloggen har bilden av honom kastats rakt emot mig. 

Det kommer att ta tid att bearbeta vetskapen om att han inte finns längre - känslorna och saknaden bubblar upp och kommer vid de mest oväntade tillfällena. 

Jag vet att han inte mådde bra den sista tiden - men ändå kommer tankar om man verkligen gjorde allt som stod i ens makt. 
Han kämpade för att hålla humöret uppe - och gjorde sitt yttersta för att vara till lags. 

Ibland är det inte lätt att vara hundägare och fatta de jobbiga besluten - men innerst inne vet jag att vi trots allt handlade rätt.

Mattes lilla prins - du kommer alltid att finnas i mitt hjärta.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar