lördag 25 januari 2014

Nyårsafton

Lagom hemma i Örebro igen var det dags för nyårsafton och fyrverkerier vid slottet. Nu tillhör jag ju dem som inte lägger nån större notis vid speciella dagar och stunder - och denna dag är precis som vilken annan dag som helst. Men jag älskar fyverkerier - trots det faktum att man rent bokstavligt "bränner pengar". Men för en fotonörd som behöver träna på långexponering är det en fullträff a´la "bullseye". Så av denna anledningen höll jag mig vaken till tolvslaget - drog med mig stativet - och cyklade ner till slottet för att trängas med alla festande och förväntasfulla örebroare. 

Resultatet då? - jo då - det blev en del bra bilder. Men jag känner att jag fortfarande behöver träna - det är fortfarande alldeles för mycket experimenterande. Men en vacker dag kommer jag att känna mig nöjd som en riktig fotograf ;)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar