torsdag 26 september 2013

Energi

Finns det nån därute som har en burk med energi till övers som jag kan få köpa?
Känner att jag skulle behöva en extra dos just nu.

Har känt mig trött och hängig ett tag - trots fint höstväder och nytt torp.
Frågan är om det är hösten i sig som gör sig påmind - eller om det är min förkylning som inte riktigt vill ge med sig.
Försöker hitta svaren ..........

Drog till skogen idag - i ett tappert försök att fylla på lite energi.
Solen sken så fint - lagomt kallt - och skogen var så där underbart fin.
Ryggsäcken packad - och min alldeles egna lilla fransman hängde på som sällskap.
Vi promenerade lite lagomt - hittade några överlevande kantareller - fikade vid en stubbe och andades in den friska luften.



Hemma igen - somnade på soffan!!







5 kommentarer:

  1. Underbara bilder!!! Tittade förbi här en sväng... Stor Kram från mig!

    SvaraRadera
  2. Det såg verkligen ut som en underbar promenad. Härliga bilder!!! Agneta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var verkligen skönt - och välbehövligt!!!

      Kram/L

      Radera
  3. Kantareller bra!, inte plocka de röda svamparna med prickar bara... :) /LJ

    SvaraRadera