måndag 22 oktober 2012

Grått och trist

ZZZZZZZZZZZZZZZ
 
Veckan som gick var mindre rolig än vanligt - tror jag sov bort alla sju  dagarna - och  antagligen var det precis vad jag behövde. Orken och lusten var som bortblåsta för all fysik aktivitet - och om det beror på vädret eller baciller famlar jag i mörker om.
Visst regnade det varenda dag - vilket i sig gör att man har noll inspiration - men förutom det protesterade huvudet - näsan rann och nacken sa ifrån.
Då är det inte så konstigt att sängen är är den mest inbjudande möbeln i huset.
 
Frasse har inte protesterat det minsta.
Han tycker nog att det varit oerhört skönt med innesittardagar - för är det nåt han
ogillar så är det regn.
Så det har resulterat i att vi har snarkat ikapp här hemma - och gjort absolut minsta möjliga.
 
Jag kan inte påstå att jag mår så oerhört mycket bättre - lite kanske - om jag tar i från tårna - men jag tror veckan som kommer får gå i samma lugna tempo.
Blir det inte bättre - får jag väl söka upp nån behörig person i vit rock som sticker mig i fingret och säger vad som är fel.
 
Tills dess stannar vi inne och slumrar vidare
 
 
 Frasse ockuperar gästsängen och vägrar flytta på sig ;)
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar