tisdag 2 november 2010

Tisdag

I`M BaCK :))

Känns som att jag är tillbaka igen. När man jobbar som NF lever man nästan som i en bubbla. Det är så intensivt och man hinner inte med så mycket annat. Jag gör det inte i alla fall - men vem vet - jag kanske är för ambitiös. Gäller ju att vara alert och påpasslig - klar i huvudet för att lösa problem och hela tiden finnas till hands. Jag gillar verkligen jobbet - dels för att det är ombytligt - ena natten är inte den andra lik - men oxå för att det tar fram sidor i mig som får mig att växa som människa. Hoppas att min omgivning ser att jag anstränger mig och tycker att jag gör ett bra jobb - *blinkblink* 


1 kommentar:

  1. Jag tycker du gör ett riktigt bra jobbb. Du finns syns och märks. Ger energi men oxå kretik där de behövs. Dessutom håller du på att lära dig mer och mer att arbetet inte är personligt trots de skäll "du" får ta. Gillar att vara din vän och älskling....Gubben

    SvaraRadera